Crystal, möt din nya man!

"Jag är en normal kille på 42 år som söker någon att göra lite udda saker med. Tex att onanera och titta på snöslungor samtidigt som man stoppar stjärten full med frysta kycklinglår. Det är mysigt. Jag brukar även ligga med trafikdödade djur och ta kort på förbipasserande, de brukar se så förvånade ut. Det är skojigt. På fredagkvällar gör jag oftast två varma mackor, en äter jag upp och en sparar jag och kallar den för slyna och ligger med den. Gillar myskvällar, är ofta ute och går med min lama tax, Siv-Böge. Gillar även att springa naken med en dildo i munnen och tallkottar i armhålorna samtidigt som jag har mjukost i min rumpa. Tittar även på homofilmer från sjuttiotalet. Om du har liknande intressen kan vi kanske träffas och prata lite?"


Crystal, rätta mig om jag har fel, men vore inte detta något för dig?
Tänkte på den där Old man du vet och era Kinky escapades.
Nu har du din chans, ta det till nya höjder och förgås av njutning.
Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Diana

Var är ni töser? Vi saknar fler småironiska inlägg om ingenting alls!

2008-10-29 @ 18:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0