Spontanresa

Efter Pee´s mirakulösa uppbrott från sin karl, kände hon att hon nu var mogen för en spontanresa.  Efter mycket övertalande fick hon även med mig (Poo) på denna fantastiska resa. Jag är själv forftfarande fastbunden i ett destruktivt förhållande. Pee höll mig vänligt men bestämt mentalt i handen då jag led alla helvetes kval. Jag reser utan min man.

- Vad är jag utan honom?
- Vem är jag utan honom?!
- Borde jag berätta?

Med darriga fingrar skickade jag honom ett sms vid tolvtiden...
- Älskling, jag är på  väg till Lindome.

Berättar senare hur denna fantastiska spontanresa räddade våra liv. På många olika plan.

//Poo


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag väntar med spänning på fortsättningen!

2008-05-30 @ 11:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0