Rötjut är Djävulens påfund.

Rödvin. Det är inte bra. Djävulens fruktansvärda redskap för att föra mig in i fördärvet.

Det är som någon talar till mig:

- så ja, nu ska det vältras i dumheter!

Jag är en jävel på att hitta på sattyg på fyllan. Dessutom blir det tre gånger  värre med Pee i närheten.
Jag går tillbaka till ett förpubertalt stadie med inslag av sandlådepsykologi.

Jag knycker saker, plötsligt vet jag bara att det där glaset är mitt och dessutom blir jag lika ärlig som en fyraåring. brutalärlig..detta kan också tolkas som odräglig. Ah fy fan.

Jag hittade aldrig på dumheter som barn.
Det tar jag igen med råge nu.

Ikväll händer det igen.
yes.

Bye bye compadres.

-Poo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0