När fan skall det rinna till?

All right. Så här är det.

Jag har den fantastiska turen (eller oturen) att vara i ett förhållande med en alldeles förträfflig karl. Jag kan bajsa i hans lägenhet och jag kan bajsa när han är i min. Jag kan äta gud vet vad när han är i min närhet. Jag skulle ta me fan tom kunna boka en spontanresa. MEN.

I åtta fall av tio kan man säga att jag har problem med upphetsningen vid sexuellt umgänge. Karln i fråga gör givetvis allt rätt, precis perfekt faktiskt. För att jag, efter att ha läst veckorevyn, Frida och andra blaskor i samma liga (de finns dessutom i bloggformat nuförtiden, se länkar i Pees tidigare inlägg) har minsann lärt mig hur jag skall få det bra som kvinna i sängen.

Detta till trots, är min vagina lika torr som Saharaöknen när det är dags för penetrering.
Och neeeeeej det beror inte på att jag är spänd, det finns fan ingen förklaring. Jag är inte kåt. Jag vill inte ha sex helt enkelt.  När fan skall det rinna till egentligen?
När ska min vagina kunna liknas vid Viktoriafallen en solig dag?!

Nuförtiden känns det som att vi skall ha sex hela tiden, helst 23 gånger om dagen om man skall vara riktigt jävla häftig. Det är den nya vågen, vi tjejer ska ska slå oss fria och skrika:

- Vi är kåta varelser, vi vill KNULLA och tjejer KAN!!!

Är det vad det går ut på nuförtiden?
Det verkar pågå en konstant tävling i vad man gjort och vad man skulle kunna tänkas göra. Har man egentligen provat analsex?  Brukar du svälja saggen? Hur många fingrar törs du stoppa upp i din herres daimkryss?
Det som räknas är inte hurvida du faktiskt gillade att få bajs under nageln, eller hur förbannat nice det egentligen var att få ditt egent jävla skit packat upp till hakan, det som räknas är att du faktiskt provat.  För man kan ju inte uttala sig om något man inte provat. NÄ. ELLER HUR.

Hur gjorde de förr i tiden egentligen?
När man inte kunde läsa sig till hur en kvinna egentligen vill bli tagen, eller hur en kvinna egentligen tänker och för att inte glömma hur det hela ter sig utifrån mannens synpunkt. Det borde verkligen ha varit skitsvårt.
Fick Kvinnan sin första riktiga orgasm på 70-talet efter att hon tittat på Nyfiken Blå, Nyfiken Gul?
Är det därför alla gamla tanter är så sura då de inte fått läsa något i stil med "10 sätt att få ett bättre sexliv"?
Fick de aldrig uppleva det fantastiska sexliv som utlovas till oss idag?

Men va fan...kom igen nu. Jag är så jävla trött på alla dessa jävla generaliserande jävla kukhelvetes blogghelveten. De tror att de är så jävla innovativa, men egentligen så upprepar det bara det som veckorevyn skrev när de var 13 bast. Värst av allt är nästan att de tror att de är så jävla balla när de skriver om deras fantastiska runtomknullande. Som om det aldrig har hänt förrut?!
Det verkar som om de går runt i tron att killars patent på att knulla runt har gått ut och nu äntligen är det deras tur. Det är ingen större skillnad mellan kvinnor och män. Båda två knullar runt. Fine.
Sluta och gör det till en sån jävla hypad grej. För det är det inte.

oj då. här var det ingen röd tråd alls. Men skit i det. Jag får väl läsa lite fler sexbloggar, jag kanske lär mig något nytt och vem vet?
Det kanske äntligen rinner till.

Failure is an option.
Over
-POO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0