Mitt liv i listformat

Ljuvligt att vara ledig. Såhär har det sett ut idag:

Vaknade.
Klev upp.
Tvättade.
Somnade igen.
Vaknade.
Pillade mig i naveln.
Somnade.
Vaknade.
Somnade.
Vaknade.
Somnade.
Vaknade.
Åt frukost.
Drack kaffe.
Bajsade.
Klappade katten.
Tittade på TV.
Hängde upp tvätten.
Bloggade.
Petade mig i näsan.
Kliade mig på högra låret.
Drack mer kaffe.
Bajsade. Igen.
Klappade den andra katten.
Tittade på matlagningsprogram.
Bäddade sängen.
Diskade
Onanerade lite.
Somnade.
Vaknade.
Kramade katten.

-Pee

Kommentarer
Postat av: S-G

Är du min tvilling jag såg springa bakom en rosenbuske och aldrig komma tillbaka förren jag en dag gick ner i ett hål och red runt på en vit häst?
/S-G

2008-05-14 @ 17:36:36
URL: http://njursten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0