I just wanna shag your brains out!

Jag träffade en gång en britt. Han hade en spenslig och vek pitt. Men nu ska jag sluta rimma.

Hur som helst - på många sätt och vis var han fantastisk in the sack. Problemet, och det är väl ett ganska väsentligt problem skulle jag vija påstå, uppstod när det var dags för penetrering. Jag antar att ni förstår vart jag är på väg. Det saknades ett visst samarbete, en viss blodtillförsel. Han fick inte upp den helt enkelt. Första gången tänkte jag: okej, han är nog bara lite nervös, det går över. No big deal. Andra gången och även tredje gången tänkte jag ungefär samma sak. Fjärde gången började det tära lite på mitt ego, trots att han bedyrade att det verkligen inte hade något med mig att göra. Slutligen blev det en väldigt big deal av det hela, så klart.

Det mest fantastiska var de gångerna han fick upp den och allt var frid och fröjd, men när han lyckats kåta upp mig maximalt - ja då föll den som den gren den faktiskt var. (en liten notering: Poo hade samma problem med ett gammalt ex, och uttryckte det så fint i sin dagbok - att den föll som den fura den faktiskt var. Så jag stal hennes uttryck och gjorde vissa modifieringar. För i det här fallet var det ingen fura. Inte på något sätt.)

En av alla gånger utbrast han i frustration: "I just wanna shag yout brains out!" Jo, men för all del. Whenever you're ready.

Ni kanske undrar varför jag då envisades med att fortsätta träffa honom. Jag menar, det var ju dömt att misslyckas redan från början. Och svaret är helt enkelt: för att han var så bra i övrigt, på alla andra sätt och vis. Så jag levde på hoppet och tänkte att nuuu kanske. Men nej. Så det gick som det gick, det vill säga - det gick inte alls.

-Pee

Kommentarer
Postat av: Mary

Tack så mycket! Jag kommer nog att behöva det.

2008-05-16 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0