Spontanresan, del två

Det har nu gått nästan två veckor sedan jag kom hem från spontanresan. Jag har ännu inte riktigt kunnat landa, efter allt jag varit med om och framförallt - allt som jag lärt mig. Jag har upplevt könsumgänge på sätt som jag inte trodde var möjliga. Men mer om detta senare. Nu ska jag fortsätta där Poo avslutade:

Äntligen nådde vi vårt mål - Lindome station nästa. Spända av förväntan och nervositet klev vi med darrande ben av pendeln. Vi kände oss väldigt små i denna nya värld som öppnade sig för oss. För att lätta på spänningen lite gick vi med raska steg direkt till bykrogen, för att ta oss en öl eller två.

Inne på bykrogen skådade vi karlar av alla de slag. Många såg äldre och erfarna ut, vissa hade stor mustasch, de flesta slängde trånande blickar efter oss. Både jag och Poo blev givetvis alldeles till oss i trasorna, och då har hon ändå pojkvän. Poo alltså. Hon kände sig genast tvungen att skicka några meddelanden till sin man, för att påminna sig själv om att hon faktiskt är i ett förhållande. Då tittar man inte på någon annan.

Jag däremot spanade åt alla håll och kanter, där vi slagit oss ner i baren. Och plötsligt, som en uppenbarelse, fick jag syn på honom på andra sidan baren. Våra blickar möttes. Det rann till som aldrig förr. Rätt vad det var gick han emot mig med bestämda steg.
Ikväll ska jag minsann lära dig allt du behöver kunna, viskade han till mig.
Oh, ja det ska du, svarade jag. Lär mig, lär mig NU!

Det dröjde inte länge förrän Lindomemannen drog med mig därifrån. Sedan hade vi sex till långt in på morgonen, för Lindomemannen kunde verkligen köra på hur länge som helst. Han var så mycket bättre än de andra jag varit med - Partillemannen, Angeredmannen och för att inte tala om Torslandamannen. Den här snubben visste precis hur jag skulle tas och han var man nog att tillfredställa alla mina behov. Dessutom var han så exotisk och spännande; vi utforskade varandra ifrån stortån, till naveln, till örat och tillbaka igen.

Parningsakten involverade bland annat:

-Matsex med senap och ketchup. Nam nam.
-Riktigt ruff sex då han drog mig hårt i hästsvansen och kallade mig fula saker. Massvis med fula saker.
-Sex på balkongen när tre stycken duvor tittade på. Riktigt kinky.
- Spontana rollspel. Jag var utbytesstudenten Heidi från Österrike och han var min lärare. Han kallade mig fula saker på tyska.
- Ännu mera ruff sex. Han bet mig i näsan riktigt hårt. Jag blev lite öm, men sedan smekte han mig försiktigt. Naaw.
- Matsex igen. Denna gång täckte han mina bröst med smörgåsgurka.
- Vi avslutade med lite olika leksaker. Jag rullade en liten bil över hela hans kropp och han smekte mig med en barbiedocka.

Allt medan jag utvecklade min sexualitet, satt min kära vän Poo kvar på bykrogen. Efter några öl lättade hennes saknad och längtan efter sin man, och hon sysselsatte sig med att föra ivriga samtal med folket inne på krogen. En efter en upptäckte de hennes gedigna kunnande och oerhörda vishet, när det gäller sex- och samlevnadsfrågor. Till slut nästan flockades de runt henne och ställde den ena frågan efter den andra.

- Min kille vill ta mig i rumpan, men jag vet inte om jag törs. Vad ska jag göra?

- Varje gång jag blir tagen bakifrån är jag rädd att jag har bajs i rumpan och därför kan jag inte njuta. Vad ska jag göra?

Poo blev som någon slags Jesus för dessa förvirrade människor. Hon sträckte ut sin hand, sa åt dem att vara vid gott mod. Sedan sa hon att de gärna får gå in på vår blogg och ställa så många frågor de vill!

Vi tänkte även att vi skulle skaffa en msn där alla som vill får ställa frågor eller bara prata lite. Vi har så mycket vi vill dela med oss av, och vi sitter inne med svaret på det mesta. Pee och Poo goes sex - och samlevnadsexperter. Så kom igen, gott folk. Fråga om alltifrån kiss och bajs till huruvida du ska våga dig på en spontanresa eller inte.

- Pee, sexuellt frigjord av Lindomemannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0