Som sagt, Djävulens Påfund och det onda ögat.

Söndagsångest någon?

Första tanken vid vaket tillstånd:

- men det här var ju inte så farligt.

Tre sekunder senare:

- Klubba ner mig någon, snälla. Dräp mig nu.

Svårt att andas, jag tror till och med att jag har lite kräks i håret. Har fortfarande inte riktigt kommit fram till när, var, hur eller framför allt varför det blev lite tokigt igår. Kan det vara för att jag hetsades av min väninna Pee att svepa vinet innan vi gick?
- Nej just det ja. Det var ju jag som hetsade henne. Aj aj du.

Vi tog med oss en vinare in till stan. Den drack vi ur framför vakterna till klubben. Vi gömde den senare bakom en bil. Det tyckte vi var en jättebra idé. Jag kastade in handduken ganska tidigt och beslöt mig för att åka hem till Pee´s lägenhet, eftersom jag skulle sova över. Tillsammans med hennes nycklar. Det hela slutar med att Pee sitter i trappuppgången halvt fördärvad och kommer inte in. Tror att hon satt där i två-tre timmar.

Vaknade till, såg att mobilen hade lagt av. Oj då.

Jag fick onda ögat av pee.
Jag är en dålig vän.
Tror att jag fortfarande är lite berusad. Lite Tipsy liksom.

// Poo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0